
اعضای هیات مدیره جدید کانون سردفتران و دفتریاران تهران با حضور معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور معرفی شدند و احکام خود را دریافت کردند.
سردفتران
- جناب آقای دشتی اردکانی (عضو اصلی)
- جناب آقای عظیمیان (عضو اصلی)
- جناب آقای خندانی (عضو اصلی)
- سرکار خانم شهریاری (عضو اصلی)
- جناب آقای بلاغی (عضو اصلی)
- جناب آقای روشن (عضو علی البدل)
- جناب آقای سلیمی (عضو علی البدل)
دفتریاران
- جناب آقای اسکندری (عضو اصلی)
- جناب آقای هادی نسب (عضو اصلی)
- سرکار خانم ناصری (عضو علی البدل)
من سردفترم ...
ما را در سایت من سردفترم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 21:13