من سردفترم

متن مرتبط با «سختی» در سایت من سردفترم نوشته شده است

روز سختی بود امروز !

  • نیلوبلاگ

    سلام علیکم امروز یکی از زشت ترین روزهای کاری سردفتری ما بود !ساعت 2 و ربع از بازرسی زنگ زدند و گفتند ساعت 3 اداره باشیدحقیر تصور میکردم فقط مرا کاری هست !رفتم و دیدم بیش از 30 سردفتر را دعوت کرده اند ! سازمان بازرسی کل کشور دفاتری را که بازرسی کرده بود دعوت کرده بودند ! از ساعت 3 تا یک ربع به چهار نشستیمنه آبی نه پذیرایی و ...در نهایت تحقیر و بی محلی نشستیم و نشستیم و نشستیم و هیچکس نیامد بگوید خر...

    ادامه مطلب