روز سختی بود امروز !

خرید بک لینک

سلام علیکم


امروز یکی از زشت ترین روزهای کاری سردفتری ما بود !
ساعت 2 و ربع از بازرسی زنگ زدند و گفتند ساعت 3 اداره باشید
حقیر تصور میکردم فقط مرا کاری هست !
رفتم و دیدم بیش از 30 سردفتر را دعوت کرده اند !

سازمان بازرسی کل کشور دفاتری را که بازرسی کرده بود دعوت کرده بودند !

از ساعت 3 تا یک ربع به چهار نشستیم
نه آبی نه پذیرایی و ...
در نهایت تحقیر و بی محلی نشستیم و نشستیم و نشستیم و هیچکس نیامد بگوید خرتان به چند من است !

با کلی کش و قوس تا متحد شدیم که برویم ...
گفتند بیایید بالا و کارتان دادند
رفتیم شبیه بچه مدرسه ای ها یک فرم دادند پر کردیم و امضا کردیم و تحویل دادیم

(من که از بس عصبی بودم نمیدانم چه امضا کردم )!

و پس از آن هر سردفتر را چند صفحه که پر از مطالبی بود که هر چه می خواندی بیشتر متوجه می شدی هیچ اطلاعی از کارما ندارند !
و ...

از این هم بدتر آن بود که همانند متهمان تعهدی گرفتند تا ظرف مدت 24 ساعت پاسخ اتهامات را پاسخ داده و تحت ورد بر روی سی دی تقدیم شان نماییم !

حقیقتا در بدترین دادگاه با آئین دادرسی خاص هم این چنین رفتاری با متهم نمی شود !

بگذریم
کلی تحقیر شدیم و رفتیم !!!

راستی دوستان بازرسی سازمان بازرسی کل کشور از دفاتر اسناد رسمی قانونی است ؟
آیا سازمان بازرسی صلاحیت رسیدگی به دفاتر غیر از دولتی را دارد ؟

تا نظر دوستان چه باشد !!!

ای کاش از دفاتر اسناد رسمی مرجعی اندک حمایتی میکرد تا نسبت به کاتب بالعدل دل مان گرم تر می نمود ...

ارادتمندم

من سردفترم ...

ما را در سایت من سردفترم دنبال می‌کنید

برچسب: سختی,امروز, نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: سه شنبه 7 شهريور 1396 ساعت: 0:01

صفحه بندی