سلام
یکی از دوستان و مراجعین که سرویس مان کرد تا سند قطعی غیرمنقول ی ملک تجاری را برایش منتقل کردیم
دیروز برای امضای سند با فروشنده اش آمد
هزار عیب و ایراد از صفر تا صد پرونده گرفت
وقتی بحمدلله کار به امضاها رسید و اثر انگشتان را گرفتیم
همکارم مرا صدا زد
حاج آقا ی اثر انگشت میزنی ؟
آقا این دوست مراجعه کننده بددل ما بسرعت آمد کنار من و گفت :
حاجی نکنه سند مغازه ی ما را بنام خودت بزنی ؟؟!!
گفتم :
نه دوست عزیز حقیر باید اثرانگشتان شما را تایید کنم تا سند صادر بشود
و این دنگ جدید سازمان ثبت است ... !
نفس راحتی کشید و گفت :
بخدا دنیایی شده که نمیشه به هیچکس حتی برادر اعتماد کرد
خنده ی تلخی کردم و گفتم :
حق با شماست و ...
حقیقتا داستانی است این آثار انگشت ما ...
چه بگویم که چه سان
حالت ما اینگونه شد ...
با ارادت
من سردفترم ...
ما را در سایت من سردفترم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: سه شنبه 21 اسفند 1397 ساعت: 4:18